دوخت کاور مبل کلاسیک خود را به کاور مبلی بسپارید!

چند سالی است که مبل‌ها یکی از مهم‌ترین وسایل‌ در خانه‌ها شده‌اند. سلیقه‌های مختلف و نیازها علتی بوده‌اند که انواع مبلمان طراحی و ساخته شوند. مبل کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مبل‌ها است که مابین مبل‌های استیل و راحتی قرار دارد. ایده دوخت کاور مبل کلاسیک به دنبال استقبال بی نظیر از مبل‌های کلاسیک شکل گرفته است. دوخت تمیز با بهترین پارچه که به زیبایی هرچه بیشتر مبل بیفزاید را از گروه کاور مبلی بخواهید. کاور مبلی مفتخر است بهترین‌ها را با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

دوخت کاور مبل کلاسیک

دلایل استفاده از دوخت کاور مبل

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث می‌شوند ایده‌های جدید شکل بگیرند. ایده دوخت کاور مبل بنا به دلایلی شکل گرفته است، از جمله:

  • رنگ روشن پارچه مبل

  • کهنه شدن، خراب شدن، لکه دار شدن و بد رنگ شدن پارچه مبل

  • تکراری شدن مبلمان

  • هزینه بالای تعویض مبل و پارچه مبل

  • چرم بودن روکش مبل (عرق کردن به هنگام نشستن بر روی روکش چرم)

  • احتمال بالای ریختن چای یا غذا بر روی آن توسط کودک، افراد کم توان و مسن

  • داشتن حیوان خانگی

  • حساسیت در تمیزی

  • شستشوی راحت

دوخت کاور مبل کلاسیک نیز به خاطر استفاده حداکثری مردم از این نوع مبلمان رواج یافته است. مبلمان کلاسیک خود به تنهایی زیبایی خاصی دارند اما به هر دلیلی از روی اجبار یا اختیار روی آن کاور می‌شود. کاورهای مبلی به قدری جذاب هستند که حتی اگر مبل هیچ ایرادی هم نداشته باشد برای ایجاد تغییر و تنوع و حتی برای سازگاری بیشتر با سایر وسایل و دکوراسیون منزل می‌‌توان به سراغ آن رفت.

تغییر و تحول بزرگ با کاور مبل

جنس کاور مبل

کاورهای مبلی از جنس‌های مختلف دوخته شده‌اند تا بنا بر سلیقه و نیاز بتوانید هرکدام از آن‌ها را که می‌خواهید خریداری کرده و یا دوخت آن را سفارش دهید. معمولا بیشتر از پارچه‌هایی که از جنس پلی استر و نخ هستند برای دوخت کاور مبل استفاده می‌شود؛ زیرا تغییر رنگ و حالت نمی‌دهند. همچنین چنین پارچه‌هایی دارای تنوع بی شمار در طرح و رنگ هستند. حتی از چرم هم به عنوان کاور مبل استفاده می‌شود. اگر تمایلی به استفاده از پارچه نداشته باشید، می‌توانید از کاورهای شفاف استفاده کنید که قابل رویت بوده و طرح مبل را نشان می‌دهند.

دوخت کاور مبل کلاسیک نیز بر اساس جنس‌های مختلف انجام می‌شود. لزوما قرار نیست که از مدل کاور مبل‌های رایج در بازار استفاده شود و یا کل مبل یه صورت ساده پوشانده شود. می‌توان تنها قسمتی از مبل را مانند نشیمن‌گاه، دسته‌ها یا تکیه‌گاه را کاور کرد که به آن کاور مبل تکه‌ای گفته می‌شود. حتی می‌توان کاور را به صورت دامن دار سفارش داد که کل مبل را می‌پوشاند. برای تزئینات بیشتر از نوار، قیطان، منگوله و غیره استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از کاور مبل

دوخت کاور مبل کلاسیک مزایایی دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست، از جمله اینکه روکش‌ها چون قابل برداشتن هستند، به راحتی می‌توان آن‌ها را برداشت، شست و مبل را تمیز کرد و مجدد در جای خود قرار داد. حتی می‌توان چندین کاور مبل سفارش داد تا برای ایجاد تنوع و یا ضرورت در تعویض، به سرعت آن‌ها را به جای یکدیگر استفاده کرد. در این حالت دیگر نگرانی بابت خالی ماندن رویه مبل‌ها وجود نخواهد داشت.

 استفاده از کاور مبل باعث طولانی‌تر شدن عمر مبل می‌شود که به نوبه خود هزینه‌های زندگی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.حتی هنگامی که تمایلی به استفاده از روکش مبل ندارید، خیلی راحت توسط تا کردن، درفضایی بسیار کم آن را جاسازی کنید. کاور مبل سبک هستند؛ بنابراین نگرانی بابت وزن آن به هنگام جا به جایی وجود ندارد.

خانه‌ای زیبا با کاور مبل کلاسیک

دوخت کاور مبل کلاسیک با کاور مبلی

مبل‌های کلاسیک که به آن‌ها مبل نیمه استیل نیز گفته می‌شود، تنوع بالایی دارند. عمده مبل کلاسیک برخلاف سایر مبل‌ها از چوب تشکیل شده است. طبیعی است که دوخت کاور مبل کلاسیک نیاز به ظرافت و نوآوری خاصی دارد؛ بنابراین دوخت کاور مبل را نباید به هر کجا سپرد یا هر کاور مبل آماده‌ای مناسب مبل‌های کلاسیک نیست. برای اینکه بتوان بهترین کاور را برای چنین مبل‌هایی تهیه کرد، می‌بایست کار را به کاربلد سپرد.

کاور مبلی یکی از خوشنام‌ترین‌ها در زمینه تولید و دوخت انواع پیراهن و کاور مبل است. مدل‌هایی که برای دوخت کاورها در نظر گرفته می‌شود نیاز به رعایت مواردی خاص دارند، از جمله:

  • نظر و نیاز مشتری

  • فضای دکوراسیون مکانی که مبل آنجا قرار گرفته شده است

  • نوع کارایی مورد انتظار از کاور مبل

  • میزان بودجه مشتری

در نهایت با توجه به تمامی عوامل چند مورد پیشنهاد و تعدادی نمونه کار ارائه می‌شود تا در نهایت با توافق کار طراحی و دوخت شروع شود. محصولات ارائه شده کاملا به روز بوده و با الگو برداری از مد روز و ترکیب آن با خلاقیت طراحی، دوخته و ارائه می‌شوند. خیاطان مجموعه کاور مبلی با اندازه گیری درست و دقیق یک کاور مبل فوق العاده زیبا و تمیز را تحویل شما خواهند داد.

سفارش آنلاین یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای دوخت کاور مبل کلاسیک در سایت کاور مبلی وجود دارد. می‌توانید از راهنمایی کارشناسان برای پر کردن مشخصات و فیلدها استفاده کنید. ضمنا امکان استفاده از تخفیف ۱۵ درصدی برای همه عزیزان در صورت سفارش آنلاین فراهم شده است.

قیمت کاور مبل

روکش مبل که این روزها استفاده از آن گسترش یافته است، هزینه بسیار مناسبی دارند که مقرون به صرفه و اقتصادی هستند. به طور کلی هزینه تمام شده دوخت کاور مبل کلاسیک، سلطنتی یا راحتی نسبت به خرید مبل جدید همیشه کمتر است؛ در نتیجه استفاده از کاور برای مبل هزینه‌ای معقول و مناسب دارد. قیمت تمام شده بستگی به متراژ پارچه یا روکش شفاف به کار رفته، سفارشی دوزی و غیره دارد که گروه کاور مبلی آن را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهند.

تنوع در رنگبندی انواع کاور مبل

جمع بندی

آراستگی فضایی که مبلمان چیده شده است در کنار شیک و به روز بودن آن با کاور مبل تکمیل می‌شود. مغازه‌ها و فروشگاه های زیادی در زمینه دوخت کاور مبل کلاسیک فعالیت دارند. مبل‌های کلاسیک طرح خاص خود را دارند؛ بنابراین نمی‌توان هر طرحی را برای آن اجرا کرد. خوشبختانه برای سقف خواسته‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد در نتیجه می‌توان بهترین، شیک‌ترین و خاص‌ترین روکش مبل را برای مبل‌های کلاسیک ایجاد کرد. تنها کافی است نام کاور مبلی را به خاطر بسپارید تا خانه خود را به با روکش مبل زیباتر کنید.